مرکز بهداشت شمال غرب ۲ دانشگاه علوم پزشکی ایران
جشن باشکوه روز ملی روابط عمومی با حضور مسئولین عالیرتبه دانشگاه علوم پزشکی ایران، مدیران روابط عمومی و جمعی از مسئولان حوزه بهداشت و درمان در سالن اجتماعات دانشگاه علوم پزشکی مورخ ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۴ برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی شمال غرب ۲ دانشگاه علوم پزشکی ایران، روز شنبه ۲۷ اردیبهشتماه ۱۴۰۴، به مناسبت روز ملی روابط عمومی و ارتباطات، جشن باشکوهی با حضور مسئولین عالیرتبه دانشگاه علوم پزشکی ایران، مدیران روابط عمومی و جمعی از مسئولان حوزه بهداشت و درمان در سالن اجتماعات دانشگاه برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی شمال غرب ۲ دانشگاه علوم پزشکی ایران، روز شنبه ۲۷ اردیبهشتماه ۱۴۰۴، به مناسبت روز ملی روابط عمومی و ارتباطات، جشن باشکوهی با حضور مسئولین عالیرتبه دانشگاه علوم پزشکی ایران، مدیران روابط عمومی و جمعی از مسئولان حوزه بهداشت و درمان در سالن اجتماعات دانشگاه برگزار شد.
مراسم با سخنرانی دکتر فرنقی زاده، رئیس روابط عمومی دانشگاه و برگزارکننده این مراسم آغاز شد. وی ضمن تبریک روز روابط عمومی، به اهمیت جایگاه این حوزه در ارتباط مؤثر میان دانشگاه و جامعه تأکید کرد و گزارشی از فعالیتها و دستاوردهای روابط عمومی دانشگاه در سال گذشته ارائه داد. دکتر فرنقی زاده همچنین از همکاری صمیمانه تمامی همکاران روابط عمومی در بخشهای مختلف دانشگاه قدردانی کرد.
در ادامه، دکتر نادر توکلی، رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایران، با تبریک این روز به تمامی فعالان عرصه روابط عمومی، به تشریح ۷ راهبرد کلان دانشگاه پرداخت که شامل: شایستهسالاری، حرکت به سمت دانشگاه نسل نو، بینالمللیسازی، خلق ثروت، مسئولیتپذیری اجتماعی، چابکسازی سازمانی و توسعه برنامه عدالت در سلامت میباشد. وی این راهبردها را پایهای برای حرکت دانشگاه بهسوی تحول و پیشرفت دانست.
در این مراسم، جمعی از مدیران و مسئولان دانشگاه از جمله دکترفربد عبادیآذر، معاون بهداشت دانشگاه نیز حضور داشتند و از نزدیک در جریان برنامهها و دغدغههای همکاران روابط عمومی قرار گرفتند.
دکتر نامداری در سخنانی کوتاه، بر لزوم تعریف چارت سازمانی مشخص برای روابط عمومی مراکز و همچنین پیشبینی پاداش و کارانه مشابه کارکنان بخش آیتی برای همکاران روابط عمومی تأکید کرد.
در ادامه، مسئولان روابط عمومی مراکز درمانی و بهداشتی به ارائه دیدگاهها و تجربیات خود پرداختند. این نشست زمینهساز همافزایی بیشتر و ارتقاء جایگاه روابط عمومی در ساختار دانشگاه بود.
در پایان مراسم، از روابط عمومیهای برتر با اهدای لوح سپاس تقدیر بهعمل آمد.
کامنت